جمعه 31 فروردين 1403
B and V new.png
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 1.jpg

جستجوی کتاب


جستجوی پیشرفته

 آمار برای مطالعات ورزش و تمرین

 کتاب آمار برای مطالعات ورزش و تمرین، دانشجویان را در تمام مراحل پژوهش، از انتخاب مناسب‌ترین روش آماری و تجزیه و تحلیل داده‌ها تا نحوه ارائه نتایج از طریق نشان دادن گام‌های کلیدی در فرآیند کار با مثال‌های شفاف، مطالعات موردی و داده‌های برگرفته از محیط‌های ورزش و تمرین، راهنمایی می‌کند.

هر فصل شامل یک سری از ویژگی‌های طراحی‌شده به‌منظور کمک به دانشجویان در درک مفاهیم اساسی و هریک از روش‌های آماری مربوط به طرح‌های پژوهشی خود آنها است که مشتمل بر تعاریف مفاهیم کلیدی، تمرین‌های کاربردی، مثال‌های کار شده، خلاصه‌های شفاف و راهنمایی‌هایی برای مطالعه منابع بیشتر است. همچنین این کتاب، راهنمای عملی و عمیق برای استفاده از spss  که رایج‌ترین نرم‌افزار تجزیه و تحلیل داده‌ها در دانشکده‌های ورزش و تمرین است، در تحقیقات ورزش و تمرین ارائه می‌کند.

این کتاب یک مقدمه کامل، کاربرپسند و قابل درک برای استفاده از آزمون‌های آماری، تکنیک‌ها و روش‌ها در ورزش، تمرین و موضوعات مشابه است.

چاپ سوم کتاب "آمار برای مطالعات ورزش و تمرین" اثر پیتر اودانو و با ترجمه دکتر حسام رمضان زاده، دکتر نعمت اله نعمتی و دکتر بیتا عرب نرمی، با قیمت 399000 تومان منتشر شده است.جهت دانلود فایل پی دی اف 20 صفحه اول و یا خرید کتاب، لطفا به آدرس این لینک مراجعه نمایید.


 

نماد اعتماد الکترونیکی